Hogyan optimalizáljuk a kiszolgáló személyzet idejét?

Természetes folyamat, hogy amikor éttermünk növekedésnek indul, nekünk is haladnunk kell a világgal és fejlődnünk. Fontos, hogy mindent megtegyünk mindent annak érdekében, hogy egyáltalán nem menjen a minőség rovására a fejlődés, hiszen ezt egyből megérzik a vendégek. Az egyik legfontosabb dolog, hogy a kiszolgáló személyzetnek ne kelljen feleslegesen dolgozni, emellett viszont maximális gyorsasággal és precizitással tudják teljesíteni a leadott rendeléseket. Erre ma már rengeteg lehetőségünk van, többek között az is, hogy beszerezzünk egy olyan éttermi rendszer családot, amely hosszú távon megoldja a kisebb és nagyobb problémákat, ezen felül pedig még a hibákat is kiszűri. A személyzet dolga is sokkal könnyebb lehet, hiszen nem kell fejben tartani az egyes asztalok rendelését, valamint figyelni sem kell, hiszen a rendszer teljesen automatikus, valamint a vendég is tudja használni például a pincér hívót, így a várakozási idő is minimálisra tud csökkeni. Ezt pedig a vendégek nem csak értékelni fogják, de több alkalommal is vissza térnek majd.